I can't get to sleep, I think about the implications

Kommer nog bli en lugn vecka med tanke på att man bara har en lektion varje dag :P
MEn de ska man la inte klaga på :P

Uppdateringen har vart åt helvete som ni nog ser :/ Vi är dåliga på de vi vet :P

Äntligen har Fotbollen börjat på riktigt också :D de gillar vi ;) Fick inte gjort något mål men de kommer nog snart ;)

Annars är de Ganska okej vill jag tro. Vill få allt att funka men måste förstå att JAg inte är kung på de heller men men jag lär mig :)

MEn ska se mer Scrubs nu :P OCh vill med de bjuda på en skön sång av Colin Hay


Lyssna och njut :).....  http://www.youtube.com/watch?v=nb0FLGzEQUk


By: Dyslexipojken

Kommentarer
Postat av: Angelica den fiiina

den låten e dålig

2010-05-19 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0