NYTTTT ÅRR :D

JA då va de nytt jävla år :P  Och i år går jag ur skolan :D:D:D:D  KAn de bli bättre :).

Men 2009 Har ju ändå vart Bra faktiskt. är dock dålig på att sumera men aa sommaren över huvud taget va sjukt najs ;). Och så träffa jag Ju Min lilla Ängel (A) :$ hihi

Nyår va Ju rätt najs också btw. Börja med för ferre hos sofie, med lite fondy :) mumma för magen ;) Sedan vann jag över johanna på Sing star :)  Idol närsta ? eller va tycker ni ;)

Nu blickar jag fram mot 2010 och just nu ser de jobbigt ut :/ måste fixa jobb :/ men doch så ser de rikigt najs ut också :P Festivaler så som sonisphere är riktigt lockande :D Och så har man förhoppningsvis Körkort :P viket kan göra de ännu roligare :D Nu här närmas väntar dock ett fjälläventyr med min sämre häft ? (A) hihi (kan va tvärt om har lite jobbigt med att hålla reda på vilket) Sebbe i alla fall och så en i hans klass och en kompis till henne :) KAn bli skoj som fan :D sedan väntar nog en vecka till längre fram ;).

Nu ska jag STÄDA :( angelica kommer i morgon och så har syrran kallas på tisdag, så får fixa iordning här igen :P  kan ta några timar så får nig börja ;)  Bless the Music  säger jag bara ;) 

Men simma lungt så länge Och bli inte förvånade om de börjar snöa ;) jag råka döda en spendel så a ;)

By: Dyslexipojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0