Chilla För FAN :P

Tja homosapiens ;)

Nu är jag här igen och försöker skriva något intressant :P lär inte lyckas men ändå ;)

Ja som ni alla vet så är ju Fotbolls sesongen igång och man har spykännsla på varenda träning, Mummss xD
Tror jag skulle kunna få upp konditionen ganska snabbt men den är långt ifrån min goa nivå som den va i sommras eller aa förra året ;P.

Och nu är de officielt att jag och angelica är alergiska mot varandra xD hahaha  De sa doktorn i alla fall till Angelica när hon kolla sin hals :P hahahah. ne men våra bakterier har inte hunnit att vänja sig efter 2 månader tillsamans xD hahah  va fan är detta :P Men men får väll bara tror på doktorn då :P

I går va de lite chill LAN hos mig xD :P skulle vart chillkrök och lite kort spel men de blev inte så :P men lan va ganska skoj ändå JAg markus Ägde Pontus putte och sebbe på Halo ;) 
Sedan ägde jag själv allihoppa xD  JAg vet att mitt namn Borde Heta KING H och nu vet ni varför :D hahahah
I dag blir de att plugga teori :O:O :( BORING  men de måste göras vill ju ha de jävla Körkortet snart :O

Men aa får gå vidare till att plugga nu så HA de najs så ses vi i nästa innlägg mohaha :P

By: Dyslexipojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0