Tid för en idiot \m/

Sitter här och Diggar Lillasyster efter denna händelsefulla helg. Kunde ju vart bättre om man säger så men nu är den förbi i alla fall. Festen i går va min första på några månader vilket är ganska bra :) men de va la inte gör hårt drag men ändå skoj att träffa alla gamla kompisar, och så träffa man ju nya också :). I dag blir de nog till att ta de lungt chilla och tänka på allt möjligt. och i morgon tror jag ja ska jobba vilket är gött men ändå SEGT :/. MEn Tänk när jag är Rik. Då kan jag stå och vinka på er med en 500 lapp :D hehe. NE nu blir de chilla vid tv:N :). Ojj  just de ja jag har fan ett bort fullt av grejor sedan i går  Gaaa ajaa snart blir de tv:N då :P


Jag Är Här Nu

Jag förstår att jag inte är som de andra är
jag förstår om du inte förstår just vem jag är
jag förstår hur du har fått en bild av vad jag är
men jag förstår att du är smart nog att se att jag är här
Har du verkligen sett mig? Har du verkligen hört mig?
Har du verkligen lyssnat på vad jag sa?

När jag dör, då vill jag vara med om allt
När jag dör, då vill jag vara med om allt
när jag dör, då vill jag veta att ni saknar mig



Pöss hej leverpastej
By: Dyslexsipojken

Gryym
http://www.youtube.com/watch?v=j41Bz-xabAk&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0