Jag vill va Rik och Cooll som.. eyy jag är ju Cooll (a)

Tjabbaa labba
Ja lovet är i mitten av sitt skede och jag har inte gjort något mer än att jobba. Tills i dag :D
JAg börja morgonen med att vakna till ett sms. Men när jag kolla på mobilen så hade jag missat 7 andra som någon hade skickat mitt i natten ( Säger inga namn(A).). men i alla fall fixa mig för att sedan dra till edet för att övningsköra :). Som vanligt gillar jag inte bilen men de gick lite bättre i dag även om de blev ett käringstopp :O. Sedan va de en ganska lång väntan på en buss som jag skulle ta till Lilla Angelica. Väll framme blev de till att se några dåliga filmer :/ men nu vet man de i alla fall :P. Fick också sepå när Hon stälde in hästen i stallet xD gör skoj (a) Fast katterna va roliga :P typ 500 miljoner st :O typ (a).
Nu sitter jag här och drömer mig bort i alla fall. Vill ha tatuering som fan. Och massa coola kläder och Rik vill jag va också. JAg vill Typ va som Bam Margera (eller hur han nu stavar sitt efternamn). Hade vart så jävla grymt. Göra som man vill typ. mumsigt värre. Men till vinter eller så kan man kanske kosta på sig något i tatuerings stil :) mumsmums

men nu ska jag chilla och njuta av livet. Pöss på er ;)

By: Dyslexsipojken

Kommentarer
Postat av: sofia

Katterna i stallet är läskiga! kommer man med mat. kommer ALLIHOP och springer runt benen, man kommer inte därifrån typ :O

2009-10-29 @ 13:07:41
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Hampus tha man :D

Haha JA fan va sjukt de va :P

Jag sa till angelica : öj kolla en katt.

då sa hon vadå en, och ropa på dom så kom dom från typ 100 olika riktningar xD hahah

MEn de va lite coolt faktiskt :P

2009-10-29 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0