Take good care of your children

Jag har fått en ny favorit låt Take good care of your children - Thomas Ledin. Ja precis Ledin :O haha men den är fet. Jag upptäckte den dock lite olägligt nu när jag av någon försumpen anledning har börjat lyssna på mina gammla barndomsidoler, Sonata Arctica. Makalöst vad bra dom är :D Brings Back memories.

...that tonight's gonna be a good night. Aa idag var en bra dag då känenr jag. Gick bra på träningen och känner att jag kanske närmar mig ett kontrakt! Riktgit najs. Und on fredag ska jag på begravning inte kul men vill inte missa det så tog ledigt från skolan, ska bara träna på morgonen sen drar jag hem igen. Lördag: Åretsfest Maha. Hjärtums årsfest komemr bli grytm skoj ser fram emot det. Ska även lära Sofia att bugga med mig, Hampus har ju Angelica att dansa med nu så jag får lära upp sofia ;) Hade en vild diskussion igår  med Sofia förresten om vad jag ska kallas. Jag  gillar Sebbe för det är liksom basic, men helt plötsligt blev jag Back och Seb. sen Nils eller Nisse aa Jag är förvirrad. så kan det vara.

Jag vill förresten tatuera mig på bicepsens insidan. Vet bara inte vad jag ska göra där. Några förslag

Over and out

Signerat.MrBack


Kommentarer
Postat av: Angelica

NILLAN då? :O

2009-11-03 @ 22:12:49
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver ju ! Saknat dig här ju. Hampus är bra. han skriver ofta :-) KAN DU BLI BÄTTRE back ?

2009-11-04 @ 06:56:40
Postat av: Sofia

he, Det var från mig..

2009-11-04 @ 06:57:18
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: SEBBE

Ja jag känner ju att Hampus överträffar mig i kvantitet iaf, kvalitén kan ingen jämföras med mig men ska försöka skriva mer ;D

2009-11-04 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0