Steeeeekkkk :D

SPanien om typ några timmar!!!!!!!!!!!!!!!

Fan va gött, dock är de segt att gå upp kl 4.4o men de är värt de :).
Dagen har vart chill, har inte riktigt tänkt på att vi ska åka vilket är sjukt men va fan :P. Fick min skol katalog i dag också :). JAg blev sådär som vanligt men men så är de :). Men va fan SPANIEN :D. Asså fan va gött ändå. ska vhilla brett och bara sola som fan. Pina colada i handen och en öl i den andra :D. Ska bli gött att bara glömma alla bekymmer och bara tänka på..  eller aa inte tänka alls :) fast de gör jag väll inte så mycket annars heller men va fan :P. Kommer ju bli sjukt najs hemresa också för då är de ju min FÖDELSEDAG :D my homies väntar på mig i den stora staden GBG. Ska röja natten lång och hoppas många hänger på :). Sedan förmodligen blir de fest med Angelica på lördagen vem vet liksom :) <3 

Hoppas ni inte kommer sakna mig för mycket ;) ska försöka att inte längta hem ;)
Sebbe får hålla stälningarna här så länge ;)  Räknar med dig Brother ;)

Ha de najs ;) jag solar lite åt er också ;) pöss :P


JAG Å SEBBE Sommer Feelings

By: Dyslexsipojken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska göra allt som står i min makt

2009-11-26 @ 21:23:22
Postat av: Hampan "the tan" Andersson

Gött så (chansar på att de är sebbe) hehe

2009-11-28 @ 19:33:03
Postat av: Angelica den bästa

Här händer det inte mycket Herr Back ;)

2009-12-04 @ 20:52:02
Postat av: Hampus tha man :D

Ne säger de samma Illa är de men snart ska jag skriva igen :P

2009-12-05 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0