ORkaaaaa

Tja
Är så jävla trött på skolan nu. De är inte normalt att JAG tycker så men så är de. HAr skadat mig i ryggen igen också :/ men de börjar gå över så de är ju bra :) Snart ska jag till spanien också :D:D:D  fan va gött att få slappna av och bara chilla gärnet :D kommer sola för alla er här hemma också så blir jag änu brunare hihi de ända är om jag blir för svart så att dom inte känner igen mej på passet de är ju inte bra :/.

SEDAN är de ju min stor dag när jag kommer hem.
Jag har planerat såhär
-landar med planet lite berusad (Kanske kan hända att jag chillar på de också återstår att se)
-Sedan drar jag med buss eller om familjen kör in mig till stan.
-Möter upp allt annat folk för att röja hela natten lång.

De är så långt jag har planerat sedan brukar de gå av sig själv hoppas jag på xD hahaha

FIck också sånhär.. hmm... längten till att ta Studenten i dag också :/ vem ska jag ta med på Balen och vad ska jag ha på mig och vart jag ska ha min frukost typ :/ men De löser sig som vanligt närmare inpå hoppas jag :D hahah

Men nu ska jag plugga lite till och sedan dra på träning :D

Se you någon Other Dag
Swimma lungt   XD

By: Dyslexipojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0