Mina fötter+Boll=Mål?

Svar ja för fan. Idag är det Mellandagscupen, och för första gången inom seniorfotboll och överhuvudtaget på 3 år spelar jag i samma lag som min vapendragare Dyslexipojken aka Hampus ;) känns bra är taggad till tusen. Rolig grupp man hamnade i också. Känner nog hela Tbis som ska spela och några i Upphärad tror jag ;) riktigt kul så nu hoppas jag att jag ser er alla hängivna läsare (HAHAH) där uppe. (vilka hängivna läsare, alla som läser inlägget, skriv i gästboken så man ser vilka som läser tack ^^ )
Nu efter cupen har man ju nyår att se fram emot med trevligt folk :D sedan blire sälen tajm fan vad jag ska åka asså! Med Linnea, Emma och Hampus aka Dyslexipojken.
aa men nu drar jag mig, glöm inte att skriva i gästboken!
Over and out

Signerat.MrBack

Kommentarer
Postat av: sebbe

kul -.-

2009-12-30 @ 18:49:56
Postat av: Hampus Tha Man :D

Hahahahahahahah jag läser alltid ;)

2010-01-01 @ 13:39:57
Postat av: sebbe

men ingen annan xD

2010-01-02 @ 18:27:27
Postat av: Hampus tha man :D

hahah jo då angelica i bland ;)

2010-01-03 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0