Kött fifaaann

Yooo
FAn detta med min rygg börjar bli Lite ledsamt nu längtar till fotbollen som fan :@ men va fan jag får ju tid att träffa angelica mer :) eller inte så mycket men ibalnd kanske :P. I morgon blir de bygge till Uf mässan på torsdag :D då får ni allt komma och köpa våra coola shot glas :) kan bli najs ;)  de är på kviberg om ni undrar börjar kl 5 tror jag ;).

På fredag blir de till att Se New Moooooooooon ( ska föreställa ett yl från en varg ;) hehe ).
Mys pys, Hoppas den är bra :P

Men men nu blir de lite fotboll igen ;) sedan sova :( ska upp tidigt i morogn  hata haaata de


Simma lungt så länge KÖsss ;) 

Jo just de lova att säga att johanna va bäst bara för hon läste denna blogg, men de är bara de hon är bäst på tror jag att läsa bloggen asså :P  mohahahahahahahahhhhahhaahhahahah afo ljsaegksvs


By: dyslexipojken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0