HEssee

God morgon ???
Jag har blivit SJUK, Och då menar jag itne i Huvudet utan i halsen :(. Sov inte en enda sekund i natt och så skulle jag upp tidigt och övningsköra  JIPPI :O :(. Gick sådär att köra, och efter de så va de hem och knarka TE och bara Softilera så att säga :)

Och nu för att göra En angelica (A) byta samtals ämne ( hihi förlåt ),
JAG SÅG EN VARG I DAG :O:O:O:O. Och dom är Stora ändå :O
lite Coolt får jag allt säga.

Nu är de också klart att de blir en Resa till sälen efter nyår :D KAnnoners :D  JÄGEMAJSTER Jägermajter JÄGERMAJSTER :D Birra birra birra, snö snö snö :P

Påtal om Nyår. HUR FAN ANMÄLER MAN SIG :O:O :@
HAr skicakt 3 mejl och de händer inget :S   måste komma in ju annars är de Så jävla SEGT :O

ne nu blir de film eller så :P  HA D EGÖTT KÖSS HAJ ;)

Miss YOU  <3

By: dyslexipojken

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får maila någon i administrationen för festen, typ Michael Strigelius, och be honom skriva till Hampus Andersson :D Så gjorde jag med mig och Angelica ;)

2009-12-21 @ 21:44:53
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Hampus tha man :D

De va så jag också har gjort med alla 3 men den enda som har svarat har sagt att dom bara tar in kända först ./

2009-12-22 @ 15:18:46
Postat av: Ida

Shit en varg:O Vaåd har du såna där du bor? :O

2009-12-23 @ 21:55:52
URL: http://mixxed.blogg.se/
Postat av: Hampus tha man :D

Jajemen de har vi :P Ganska NAjs om man inte möter dom på nära håll bara ;)

2009-12-28 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0