Götchee-Götchee!

Wazzaaaa!?
Nu ni nu ligger jag i min lilla stuga, hade vart fint med någon mysig going här bredvid men hittade ingen på ica :/ Wellwell, i lördags var jag på In flames med Viktor, Joel och en kille som hette Häger ^^ fick då bevittna ett strålande medley av Anders och co. träffade även Oskar där till och från ^^ Låten My sweet shadow innehåller textraden "I found a flame in the burnt out ashes" funderar lite på om det skulle kunna vara det jag vill ha som tattoo, Eller något plus den texten då. Jul snart blir najs. Nyår snart blir najs. Japp det va det jag ville säga typ, eller ne lite till. Noice är fruktansvärt bra, nu ska jag spela Rebubbled
Over and out

Signerat.MrBack

Kommentarer
Postat av: Angelica den bästa

Härligt att höra något från MrBack ;)

2009-12-16 @ 16:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0