18 FÖÖRRR FAAANN :D

Tja igen
Nu är jag äntligen hem från kylan nere på Gran canaria :P. De va gött att få komma bort från allt faktiskt, bara chilla och bli brun :)
Och just de ja jag har ju fyllt år :D. JAg är nu mer 17+1 år :P de är sjukt va Stor jag är (A) hahah
ne men de blev än riktigt skoj fredags kväll med lite gått folk så som sebbe jeppe sofie lilja rigge, sedan träffa jag lite Klass kamratos också :P TACK för de alle sammans ;)

I går va jag med Angelica på ryttar gala eller va man nu ska säga (årsfest). De va skoj de också :P fick dansat av mig ordentligt vilket va bra nu såhär efter en lungn vecka :P
Och i dag har jag bara suttit framför tvn med sweety och inte gjort ett piss :P sånna dagar behövs också :P
nu sk jag se Anakonda 3 :P typ skräck film tror jag hehe
Så pöss på er ;)

Tack ännu en gång allehoppa för en kanon Weekend

p.s. Fick också Arband och halsband av Angelica i present (A) Tack (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0